Заведения отказват поръчки за вкъщи, опашки се вият пред столични ресторанти
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
След повторното отваряне на ресторантьорския бранш доста от заведенията започнаха да отказват поръчки на храна за вкъщи. При позвъняване на някои от телефоните дежурните служители от персонала обясняват, че няма как да вземат поръчката, тъй като е натоварено.
След няколкократно отлагане заведенията отново отвориха врати за посетители от началото на март. Още в първия ден откакто заработиха, стотици гладни и жадни клиенти се втурнаха към пушилните и свободните маси, пише "Монитор".
При някои от заведенията в столицата можеха да се видят и опашки пред вратите дори по средата на деня.
Вечерно време, когато повечето хора се прибират от работа пък, опашката на входа на заведението е гарантирана, а освобождаването на маси далеч не става бързо. Въпреки това клиентите търпеливо изчакват да влязат.
Последно въведеният вечерен час за бранша, независимо дали е ресторант на улицата или в хотел, е 23 часа, след което заведението трябва да се опразни. Това обаче не пречи на хората да влизат в последния момент, а сервитьори да им взимат поръчките.
В най-натоварените часове или дни, които обикновено са в края на работната седмица и уикенда, се случва гостите по заведенията да чакат своята поръчка по час и нещо, докато тя пристигне.
Друг е въпросът и за резервациите – при позвъняване някои заведения отказват да направят резервация на клиенти. Единственият работещ вариант е запазването на маса да стане през специализирани сайтове за резервации. Дори тогава, при пристигане на място, може да се види, че не са малко масите с табелка "Резервирано”.


