ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Съвместни проверки на таксиметровите шофьори, извършващи дейност на територията на Община Враца стартират през месец април, съобщава Конкурент.
Това е станало ясно след проведена работна среща, организирана от заместник-кмета на Враца Мария Попова.
„След множество подадени сигнали от недоволни клиенти от различни таксиметрови фирми в града, бе взето решение за извършване на съвместни проверки от пет компетентни институции – коментира Попова. - С предприемането на превантивните мерки се цели преустановяване на порочни практики в превоза на пътници и нарушаването на нормативните уредби“.
Заместник-кметът допълни, че в началото на годината всички шофьори, осъществяващи таксиметров превоз, са били уведомени че трябва да развиват своята дейност съобразно действащото законодателство.
При специализираните инспекции ще се следи за спазване на данъчното и трудовото законодателство, за валидни разрешителни, както и за законосъобразното и безопасно извършване на таксиметров превоз на пътници. При констатирани нарушения контролните органи ще съставят актове за извършване на административни нарушения.
На работната среща присъстваха още директорът на НАП в града – Александър Александров, началникът на областния отдел „Автомобилна администрация“ Любомир Бранков, ръководителят на КАТ – Враца Иван Коцев, представител на „Инспекция по труда“, ръководителят на звено „Инспекторат“ Галя Цветанова и Виктория Начева – старши експерт „Транспорт и пътища“ в Община Враца.
В края на срещата Мария Попова коментира, че проверките са началото на една добра комуникация и координация между петте институции, с цел осигуряване на по-сигурен таксиметров превоз в града.
Община Враца апелира ползвателите на таксиметрови услуги, както и шофьорите на таксита, да подават сигнали за нередности на дежурния телефон в местната администрация: 0885 11 88 57.