ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Запушена тоалетна къса нервите на пловдивчанка вече две седмици. Жената живее под наем на бул. „ Шести септември“ 158, на първия етаж. Обадила се на частнен водопроводчик, който й взел 110 лева и обещал да реши проблема. След като дошъл в апартамента, направил проверка и заявил, че е запушена централна тръба. За момента отпушил тоалетната, но след ден-два възникнал същият проблем.
„ Позвъних на ВиК, казаха да платя 114 лева и да пусна молба при тях, а след това ще заплануват след колко дни да дойдат. Вече трети ден се чудя къде да ходя до тоалетна. Не знам какво ще правя, ако трябва да чакам още няколко дни. От горните етажи всичко слиза при мен.", жалва се жената.
От ВиК обясниха, че действително трябва да се пусне заявление и да се плати таксата, но още същия ден извършват услугата, пише "Марица". „ За съжаление, на хората често се налага да викат ВиК, след като преди това частници не са се справили с проблема, а са им взели само парите. Ние правим всичко възможно още същия ден да отпушим тръбите. Ако има технически проблем, който не зависи от нас, връщаме 40% от сумата“, каза инж. Чемишев.Той допълни, че жената се е обадила в дружеството и са й обяснили каква е процедурата.


