BG EN

ЗАРАДИ ЖАЛБИ НА ПЪТНИЦИ: Извънредни проверки на всички наземни оператори, обслужващи летищата в София, Варна и Бургас

ГОРЕЩО
ЧАС ПИК

ЗАРАДИ ЖАЛБИ НА ПЪТНИЦИ: Извънредни проверки на всички наземни оператори, обслужващи летищата в София, Варна и Бургас

47838
на 16.06.2025
ЗАРАДИ ЖАЛБИ НА ПЪТНИЦИ: Извънредни проверки на всички наземни оператори, обслужващи летищата в София, Варна и Бургас
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“ откри редица пропуски в работата на наземните оператори, обслужващи летищата в София, Варна и Бургас.

препоръчано

От началото на месеца по разпореждане на вицепремиера и министър на транспорта и съобщенията Гроздан Караджов се провеждат извънредни проверки на всички наземни оператори, обслужващи трите летища.

Основен акцент на инспекциите е качеството на обслужването при транспортиране на пътниците между терминалите и самолетите.

„Крайно време е да се разбере, че комфортът на пътниците не е само някакво красиво пожелание, а задължително изискване, aко искаме да сме нормална европейска държава“, категоричен е вицепремиерът Гроздан Караджов, цитиран от Министерството на транспорта и съобщенията.

Инспектирана е работата на четирите оператора – „СОФ Кънект“ АД, „Суиспорт България“ АД, „ГолдЕър Хендлинг България“ ООД и „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД.

Констатациите са недостатъчна хигиена в автобусите, неизползване на функцията за снижаване на пода (ниско ниво) при качване и слизане на пътниците, неизползване на климатичните системи в автобусите, липса на информация при забавяне на тръгването на автобуса към самолета.

Поради възникнали съмнения за нарушения на права на търговска марка стоките са задържани
ГД ГВА ще наложи предвидените в закона максимални санкции на четирите наземни оператора. Тъй като по закон в момента те са до 500 лв., вицепремиерът Гроздан Караджов разпореди глобите да бъдат преразгледани и актуализирани.

ГД ГВА вече е изпратила до всички наземни оператори инструкции за отстраняване на установените пропуски:

· да се въведе процедура за задължително почистване на автобусите преди всяка смяна и след всеки курс с отчитане в регистър /срок 30.06.2025 г./,

· задължително да се уведомяват пътниците, когато се налага изчакване в автобусите,

· да има допълнителен служител за придружаване на пътниците,

· да се провеждат вътрешни инспекции от ръководствата на операторите,

· да се изработи и въведе стандарт за културата на обслужване на пътниците /срок 31.07.2025 г./.

„Докато не бъде постигнато трайно подобрение на качеството на услугата, ще се извършват проверки всяка седмица. След подобряване на обслужването, контролът ще продължи с най-малко една проверка месечно“, заяви още Караджов.

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за последната сряда на юни: Овенът да не пътува, Близнаците са уморени, Лъвът да се извини, ако е засегнал някого САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за последната сряда на юни: Овенът да не пътува, Близнаците са уморени, Лъвът да се извини, ако е засегнал някого
ПИК TV x
Виктор Димчев пред ПИК TV: Кирил Петков се крие зад оставка, а ПП ще прелее електорат към проекта на Радев (ВИДЕО) Виктор Димчев пред ПИК TV: Кирил Петков се крие зад оставка, а ПП ще прелее електорат към проекта на Радев (ВИДЕО)
ново
Днес: 106
горещо
hot
най-четени новини в момента