ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
"Шанел" обявиха пускането в продажба на първата линия гримове за мъже. В Южна Корея от 1-ви септември ще се продават 3 продукта: течен фондьотен в четири нюанса, матов балсам за устни и молив за вежди, в четири цвята.
Серията се нарича "Boy de Chanel", което е игра на думи от Артър "Бой" Капел, по-известен с това, че е бил любовник и муза на Коко Шанел. В изявление на компанията по повод новината се казва, че "красотата не е въпрос на полова идентичност“ и идеята е в подем. Компании като "Covergirl" и "Maybelline" ще последват много скоро хайпа.
Декоративната козметика за мъже е нарастващ бизнес сегмент. Проучване от 2016 г. година показва, че в цифри очакванията са продажбите да достигнат 166 милиарда долара до 2022 г. За сравнение целият пазар на козметика се очаква да достигне впечатляващата стойност от 806 милиарда долара до 2023 г.
Козметичните гиганти от години предлагат все повече артикули за силния пол - лосиони, тоник, кремове против бръчки и др., пише "Слава".