ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Заради девалвацията на рублата и падането на реалните доходи на населението рязко са намалели доставките на заобичаният от руснаците вносен твърд алкохол. Затова расте популярността на техните по-евтини замени – напитки имитиращи уиски и ром, съобщава РБК Daily, цитиран от Фокус.
Алкохолните компании са започнали да предлагат на потребителите аналози на вносния твърд алкохол, които са поне три пъти по-евтини от уискито и рома в „достъпния“ (евтиния) клас. Тези напитки имитират ром и уиски, но всъщност не са ром и уиски. Нишата, измислена от находчиви производители през последните месеци расте с бързи темпове.
Популярността и расте заради поскъпването на вносния алкохол – за една година цените на вносния твърд алкохол са се покачили с 20–25%, а в същото време вносът му е намалял с 35–40%.


