ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Тежко болни пациенти и възрастни хора са принудени да чакат часове наред, за да бъдат приети в спешния кабинет на пловдивската болница "Свети Георги". Зрителка на Нова телевизия разказа в ефир как на нейна близка се наложило да чака осем часа, докато бъде прегледана.
Мариана Йорданова беше категорична, че вината не е на лекарския екип, а на ръководството на лечебното заведение.
"На 12 април 2014 г. придружавахме изпратена по спешност болна в спешен кабинет в УМБАЛ "Свети Георги" в Пловдив, бул. "Пещерско шосе" 66. Чакахме за преглед от 14 до 21.30 часа. Придружавах майка си, която беше с тахикардия и високи стойности на кръвното налягане. Това е жена инвалид, изпратена от семейния лекар. Имаше много други тежко болни, които бяха пристигнали от други места. Нашата близка дори беше в по-добро състояние от другите хора. Екипът успя да я прегледа, да свали кръвното, да нормализира сърцето", разказва жената.
"Беше обслужена адекватно, но става въпрос за липса на организация в болницата. Това не е единичен случай. Там просто си е така. Обясниха ми, че много често хората се струпват пред спешните. Там отиват и неосигурените, защото знаят, че няма да ги върнат", завършва разказа си Мариана.


