"Информационно обслужване" ще надгражда система на Държавната комисия по хазарта
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
"Информационно обслужване" АД ще надгражда информационна система на Държавната комисия по хазарта с нови функционалности, модули и услуги, с цел по-ефективна събираемост на такси и други публични вземания. Дружеството е определено за изпълнител на проект, финансиран от Оперативна програма "Административен капацитет".
В резултат на модернизирането на информационната система ще бъде повишена бързината и качеството на предлаганите от Комисията електронни административни услуги. Като доказан професионалист в информационните технологии, екипът на "Информационно обслужване" стартира работа по проекта още в края на месец април, веднага след подписване на договор между Комисията и Дружеството.
Дейностите са по проект "Надграждане на информационно-комуникационната среда на Държавната комисия по хазарта чрез доусъвършенстване на Интегрираната информационна система на ведомството, разработена по ОПАК, с нови модули за контрол на дейността и приходите" по приоритетна ос III "Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление", подприоритет 3.1. "Подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление". Той се осъществява с финансовата помощ на Оперативна програма "Административен капацитет" (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и е на стойност един милион лева. С внедряването и въвеждането в експлоатация на информационна система ще се повиши имиджът на Държавната комисия по хазарта като една модерна и отворена към гражданите и бизнеса онлайн администрация. /БГНЕС /