Испанците от "Индра" идват да си оправят бакиите в транспортния проект на Пловдив
Представителите на испанската фирма "Индра” пристигат на 15 януари в Пловдив, за да обсъдят мерките за окончателното въвеждане на електронната система в градския транспорт.
WINBET – 3 начални бонуса + 3 подаръка за Спорт, Казино и Live Казино! (18+)
Срещата е насрочена малко преди обяд и на нея ще бъдат разисквани всички въпроси, свързани с проблемите по изпълнението на транспортния проект, обясни заместник-кметът Тодор Чонов пред "Марица".
Поканата за дискусията беше изпратена до ръководството на „Индра” от новия кмет на Пловдив Здравко Димитров веднага след встъпването му в длъжност.
Според договора, сключен между "Индра” и бившия кмет, електронното таксуване на пътници по 29 автобусни линии трябваше да бъде изцяло въведено до 10 февруари 2016 г. Обществената поръчка е за около 20 млн. лева от общо 44 милиона, които бяха предоставени на Община Пловдив за транспортния проект по оперативна програма "Регионално развитие”.
Четири години след изтичането на пусковия срок билетите в градските рейсове се късат пак от кондуктори, а често дори и от шофьорите, въпреки че това не влиза в задълженията им и с риск за безопасност на движението.
Електронните табели не дават пълна и точна информация за пристигането на автобусите. Повечето от 90-те автомата за продажба на електронни билети и карти, монтирани на спирките и в обществени учреждения, не работят.
Мнозина пътници предпочитат да се таксуват при кондуктора или шофьора, а не да вадят билетче от автомат в рейса. Тези автомати не връщат ресто и работят само с определени монети.