BG EN

Какво да очакваме от социалните мрежи през 2016г.

Джаджи

Какво да очакваме от социалните мрежи през 2016г.

9258
на 18.12.2015
Какво да очакваме от социалните мрежи през 2016г.
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Прекарваме часове наред в социалните мрежи. Ето защо се вълнуваме от всички промени, на които ставаме свидетели в любимите си сайтове. По това време на годината е нормално да се правят прогнози за предстоящата нова година, затова и решихме да ви представим информацията на Make Use Of.

препоръчано

Благодарение на медията можем да разберем повече за това какво може да очакваме от социалните платформи през 2016 година.

Приложенията Periscope и Meerkat се появиха през пролетта на 2015 година и спечелиха сърцата на потребителите с това че им предложиха ново стрийминг преживяване. Те позволяват на потребителите да излъчват видео на живо към своите последователи в социалните мрежи. Фактът, че броят на подобен род приложения нараства през последните месеци ни дава основателни причини да вярваме че това е бъдещето. Хората обичат да получават актуална информация на мига, защото не е редактирана и отразява най-точно ситуацията. Освен това на всички ни харесва идеята да присъстваме в живота на приятелите си дори когато сме далеч от тях. Ъпдейтите в реално време ще станат причина да прекарваме още повече време в социалните сайтове.

От тази година функцията Instant Articles на Facebook вече е официално достъпна. Тя предоставя на потребителите пълни новинарски истории и интерактивни функции на мобилни устройства. Новата функция е сигурен знак, че Facebook има за цел да се превърне повече в платформа за съдържание отколкото само в социално медийна платформа. Според компанията, Instant Articles ще отговори на често разочароващото преживяване да се чака една статия да се зареди, след като кликнете върху нейната връзка в новинарския ви поток. С тази функция ще се намали времето за зареждане на новините на мобилното приложение, с което ще може да достигнете 10 пъти по-бързо до статиите.

Instant Articles включва и други интересни функции, като например интерактивни карти, мащабиране на изображения, автоматично изпълнение на видеоклипове и аудио надписи. Първите сайтове, партниращи на функцията, са The New York Times, National Geographic, BuzzFeed, NBC, The Atlantic, The Guardian и BBC News.

Социалните медии, начело с Facebook, се стремят да се превърнат в истински портал към всичко в интернет пространството. Ако може да четем новини и да взаимодействаме в реално време с приятелите си, защо да не можем и да пазаруваме директно от любимата си социална мрежа? През 2014 година Facebook въведе бутон „Buy Now”, Twitter също последва идеята. През 2015 година Pinterest и Instagram обявиха, че ще предложат възможност за извършване на покупки само с един клик на мишката. През 2016 година може да очаквате появата на бутони – като „Buy Now“ във Facebook – да се появяват на все повече места. А това очевидно води до презумпция за повече харчене за продукти, които социалните сайтове ще ни предлагат на базата на нашите интереси.

Източник: digital.bg

 

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Вижте топ хороскопа на Алена за неделя - Овните готови на всичко, за да постигнат целите си, денят за Рибите е спокоен САМО В ПИК: Вижте топ хороскопа на Алена за неделя - Овните готови на всичко, за да постигнат целите си, денят за Рибите е спокоен
ПИК TV x
Проф. Георги Рачев с топ прогноза пред ПИК TV: Студ сковава страната през следващите дни - ще виждаме какво дишаме! Лошото е, че... (ВИДЕО) Проф. Георги Рачев с топ прогноза пред ПИК TV: Студ сковава страната през следващите дни - ще виждаме какво дишаме! Лошото е, че... (ВИДЕО)
ново
Днес: 26
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК