ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Когато авиокомпания отмени полет, пътникът има право да получи парите за билетите си обратно". Това заяви пред Нова телевизия Соня Спасова, директор на Европейския потребителски център.
По думите й една от възможностите е полетът да бъде отложен във времето.
"Когато авиокомпания отмени полет, пътникът има право да получи обратно парите си - сумата, платена за билетите, или да бъде премаршрутиран - т.е. да бъде отложен неговият полет във времето", отбеляза тя.
„Авиокомпаниите предлагат и други опции за връщане на сумата – например с ваучери. За съжаление, е възможност сумата да не ни бъде върната", каза още Спасова. И сподели, че се надява нито една фирма да не фалира. По думите й до момента са получили над 9000 сигнала за провалени пътувания.


