BG EN

Кан представя ексклузивно 24 вкуса на FLIRT vodka

ЧАС ПИК

Кан представя ексклузивно 24 вкуса на FLIRT vodka

3418
на 21.10.2015
Кан представя ексклузивно 24 вкуса на FLIRT vodka
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Цели 24 различни вкуса на познатата у нас водка FLIRT ще бъдат представени на посетителите на най-голямото и наложено в алкохолния бранш световно изложение, което ежегодно се организира от Tax Free World Association (TFWA). Марката представя на международния бранш своето продуктово портфолио със собствен щанд, наравно с водещите световни брандове на компании като Pernod Ricard, Diageo и брандове като водка Beluga, Campari, Crystal Head Vodka, Bacardi, DanzkaVodka, NemiroffVodka и други. 

препоръчано

Наложената у нас като парти водка участва за втора поредна година в Кан. По статистики на предходните издания на изложението и тази година се предвижда над 6000 представители на международни компании да посетят b2b събитието, в търсене на нови партньорства и висококачествени продукти с добавена стойност. Именно затова за тазгодишното издание FLIRT водкапредставя 24 различни вкуса, които разработва и развива на международните пазари. Марката е може би единствената наложена на 5 континента, която може да отговори с капацитет и технология, както на очакванията за качество, така и на спецификите във вкусовете на всеки един от пазарите, на които присъства. Именно това я прави атрактивна и спомага нейното налагане в над 83 страни от цял свят, сред които най-развити са Холандия, Кения, Нигерия и Чехия.

Асоциацията TFWA е основана през 1984 г. и от тогава работи в посока на развитие на световния duty-free и travelretail пазар, като ежегодно събира най-успешните марки в света под един покрив, за да представи техните топ продукти на международните си партньори. Самите изложители взимат участие в ползотворни конференции и уъркшопи, както и спомагат за изготвянето на задълбочени пазарни проучвания, с цел подпомагане развитието на бизнеса в тази насока. Достъпът до Кан е изключително ограничен и за да бъде допуснат до участие всеки бранд трябва да достигне определен от организаторите ранг, съставен на база международно присъствие и търсене, пазарни резултати, доказано качество и куп други критерии. След като постигне поставените от световната асоциация цели, той може да кандидатства за участие, поради ограничените места и ексклузивността на изложението. Самото участие дава международно признание на всяка компания и нейните марки. То предоставя достъп до лидерите в индустрията от цял свят

 

 

 

 

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 16 декември - Телците да очакват новина за финансови постъпления, Водолеите да не пътуват САМО В ПИК: Топ хороскопът на Алена за 16 декември - Телците да очакват новина за финансови постъпления, Водолеите да не пътуват
ПИК TV x
ГОРЕЩО В ПИК TV: Противниците на еврото се събраха - Костадинов се подмазва на Румен Радев, иска избори през март ГОРЕЩО В ПИК TV: Противниците на еврото се събраха - Костадинов се подмазва на Румен Радев, иска избори през март
ново
Днес: 101
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК