Клиентка на "Кауфланд" във Враца си купи кашкавал с бонус... нокът (СНИМКИ)

ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
На гнусна находка попаднала клиентка на хипермаркет „Кауфланд“ във Враца. Тя си купила кашкавал с бонус – нокът. За случката алармира пред "Булнюз" отвратената потърпевша, като изпрати снимки като доказателство за своите твърдения.
Миналия четвъртък жената си купила кашкавал, но получила неприятна изненада. В опаковката имало паднал изкуствен нокът. Най-вероятно той е част от маникюра на служителка в хипермаркета.
Това е достатъчно показателно за спазването на хигиенните норми в обекта, смята врачанката. По думите ѝ, нужен е по-стриктен контрол върху това дали служителите работят с ръкавици… или поне дали са си залепили ноктите успешно, допълва иронично потърпевшата.


„Сега попаднах на нокът… а може би следващият път на чене…“, пише недоволната клиентка.
Това се случва по-малко от седмица след друга издънка на хипермаркет „Кауфланд“ във Враца. Тогава клиенти хванаха фирмата, че заблуждава хората с фалшиви промоции.
Ако негативите продължат да се трупат нищо чудно обектът във Враца, който е един от най-оборотните в България, да загуби голяма част от купувачите.
Минути преди да бъде публикуван материалът, подалата сигнала Веселка Иванова изведнъж се отказала от думите си и заявила, че се свързала с "Кауфланд" и се "разбрали". Можем само да гадаем какво означава това...


