ГОРЕЩО
Зафиров: За момента няма причина "БСП-ОЛ" да преосмисли участието си в управлението
Публикуваха новия проектобюджет за 2026 г. - eто основните му параметри
Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО)
ОСТАВА ОБЛАЧНО! Вали в планините, в Централна и Западна България. Над Странджа гърми (КАРТИ)
МВР да осигури свита за водача на бунта Мирчев, а за гостите на ококорения протест - Черепа и Бобокови, ВИП-зона с масички, напитки, топли завивки и газово отопление
Моловете губят точки главно, защото нямат налични Информационен пункт и също липсата на места за сядане. Друг негатив е отсъствието на ясна маркировка върху указателните схеми (например, „Вие се намирате тук“), както и мръсни и лошо миришещи тоалетни.
Достъпът до търговския център и организацията на местата за паркиране на автомобили е още един аспект оценен от тайните клиенти (в 2/3 от направените проверки). Факторите, които имаха бяха включени в проверката бяха: указания за вход и изход, наличие на обозначени парко-места (включително и места предназначени за хора с увреждания и майки с деца), функциониране на съоръженията за издаване на билети, както и безплатно престой за определено време. Средният резултат в тази категория беше 83,0%.
При оценката на търговската част, вниманието на клиентите бе насочена главно върху два аспекта: Изглед и чистота на проверявания магазин, а също така и любезност и компетентност на служителите.
Средния резултат в тази категория бе едва 68,4%. Избраните магазини получиха най-висока оценка за изгледа на обекта и изгледа на служителите (96,2%), а най-ниска за предложеното клиентско обслужване (53,5%).
Загубата на точки се дължи на на няколко факта. Клиентите не са били забелязани в рамките на 30 секунди, след влизане в магазина (7 от 10 клиента). При консултацията служителите не се коментирали ползи и характеристики на избрания продукт (37.8%), не са предложили допълнителни продукти (само 15.6% положителни отговори). Също не са направили нито един опит да насърчат клиента към покупка (53.3%) и не са отправили покана за повторно посещение (53.3%).
Средния постигнат резултат от заведенията в търговските центрове е 88,2%. Отново изгледа на ресторантите бе оценен по-високо (98,9%) от клиентското обслужване (84,2%). Ресторантите губят точки поради липсата на предложения за покупка на допълнителен продукт – 40,0% и както при случая с магазините – за това, че служителите не канят клиента да направи повторно посещение – 36,7%.
Въпреки тези няколко липси, зоните за хранене в три от посетените молове получиха резултат 100%, в един търговски център резултатът беше – 97,7%, а при следващите четири – 95,5%. Най-слабият резултат в категорията е 56,8%. препоръчано


