ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Кока-Кола празнува 100 годишния си юбилей от създаването на емблематичната си бутилка с пускането на представителна колекция, създадена в партньорство с "Френдс", "Хершел" и други, съобщи списание "Стайл".
Кока-Кола има дълга история с модата и продуктите за красота още от 1900 г. Емблематични са ръгби тениските от 1980 г., чиито дизайнер бил неизвестен. Днес го познавате като Томи Хилфигър. Друг познат дизайнер, който направи бум миналата пролет със създаването на рекламни суичъри за компанията, е Майк Джейкъбс. Това не са единствените дизайнери, с които Кока-Кола работи от години. Бутилките са проектирани от Карл Лагерфелд и Жан-Пол Готие, а детайлите по логото са дело на Романели. Компанията дори разполага със собствена секция за облекла в своя електронен магазин.
"Кока-Кола си остава вечна икона също като кожените якета и сините дънки в света на модата. Отиват на всичко", заяви Декла Полански, главен директор на дизайна. "Както всеки може да си купи класически дънки, за да се почувства страхотно, така всеки може да изпие една кола. Надеждността е нещото, към което се стреми и висшата мода и веригите за бързо хранене", добави още той.