Последвайте ни в Google News Showcase
„Снапчат” отбеляза 43% ръст в печалбата за третата четвърт на годината, достигайки 298 милиона долара. Въпреки това потребителската база на приложението продължава да се смалява.
WINBET – най-голямото разнообразие от игри и джакпоти! (18+)
Компанията, собственик на „Снапчат”, зави, че има 186 милиона потребители, които използват апликацията всекидневно, за третата четвърт на годината. Това е с 1% по-малко от предишната четвърт, когато беше съобщено, че приложението има 188 милиона редовни потребители, съобщава "Холивуд рипортър", цитиран от БГНЕС.
Изпълнителният директор на компанията приписва спада на потребители основно в групата на използващите „Андроид” устройства, като допълни, че компанията му работи по нова версия на приложението точно за тази операционна система.
Въпреки че има по-малко потребители, приложението печели повече от тях. Приходите за този период са нараснали с 43% до 298 милиона долара, което е повече от предсказаното от страна на „Уолстрийт”.
По-рано тази година компанията представи нов дизайн за „Снапчат”, което изнерви доста от редовните потребители. Промяната беше с цел да се направи разделение между съобщения и публично съдържание. По-рано този месец от компанията представиха режисирани предавания. Инвеститорите все още не знаят дали това ще помогне на приложението привлече обратно потребителите, които продължава да губи.