КРИЗААА! Бизнесът на Кирил Петков удари дъното - вече никой не купува провиотика от фалшивата реклама с Опра
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Както би възкликнал с писклив фалцет Асен Василев: Кризааа! Никой вече не купува Провиотика на Кирил Петков.
Политическата кариера на бившия премиер и депутат, с която успя да разочарова стотици хиляди българи, повярвали на обещанията му за нов морал в управлението, е довела почти до фалит бизнеса му.
От десетки милиони левове годишни обороти в миналото, днес фирмата на Кирчо "Провиотик", която произвежда едноименната хранителна добавка, едва крета. Финансовият отчет на компанията за 2024 г. показва, че приходите от продажба на вълшебната отвара са едва 70 000 лева. Годишната печалба са скромните 34 хил. Колкото две депутатски заплати, от които Петков се отказа, с напускането на парламента след корупционния скандал със зам.-кмета на София Никола Барбутов.
Да не бързаме да го жалим. От имуществената му декларация става ясно, че харвардецът има спестени стотина хиляди лева и дялове в инвестиционен фонд за 368 хиляди долара. Не е малко, но пък, както се казва, готови пари лесно се харчат, отбелязва "Уикенд".
След като бе гласувана оставката му като съпредседател на "Продължаваме промяната", Петков побърза да обяви, че се връща обратно в бизнеса.
Кирчо явно няма намерение да се подмотва. Той вече се е отбелязал като управител на "Провиотик" в професионалната социална мрежа LinkedIn. Явно е въпрос на дни завръщането му да бъде отразено и във фирменото досие.
Остава да видим дали с помръкналата си покрай политиката харизма ще успее да накара българите отново да купуват отварата от кокиче и млечнокиселите бактерии Lactobacillus bulgaricus, която подобрява храносмилането и повишава имунната защита на организма. Поне според рекламите. До момента фирмата на Петков така и не е показала научно изследване, което да потвърждава това.
Остава мистерия дали има нещо вярно и в хвалбите на Киро, че хранителната му добавка се продава като топъл хляб в САЩ. Ясно е, че телевизионната водеща Опра Уинфри никога не я е рекламирала. Дори и експремиеръта бе принуден да си признае, че корицата на списание "The Oprah Magazine", където Опра уж рекламира пробиотика от кокиче, се е появила с помощта на фотошоп.


