Културен шок! Стояна не била бузукарка на Ивана, а журналистка в "Mediafool"?! И харчи милиони от Америка!
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Доскоро си мислехме, че Стояна е бузукарката на Ивана. Оказа се, че сме сбъркали. Стояна била главна редакторка на сайта „Mediafool”.
Днес се показа по телевизията и вече сме сигурни. Освен ако е станала някаква грешка. Затова, за да е ясно кой кой е и да не стават грешки, ще я наричаме Стоянка.
Та Стоянка от „Mediafool” обясни в Би Ти Ви, че Пеевски говорел по важни теми само пред една „жълта медия”.
Какво да правиш – гузен негонен бяга, и ние взехме, че се разпознахме.
Защо ли й е на Стоянка да се заяжда с ПИК? За да видим с кого си имаме работа, се поразровихме в Гугъл. Оказа се, че дамата – неизвестна за нас, е известна в определени среди. Била директор на пресцентъра на кабинета „Костов”. После, от 2001 г., оглавила сайта „Mediafool”.
Понеже този сайт го няма в официалната метрика на „Гемиус”, решихме да се доверим на международната търсачка „Алекса”, която класира сайтовете по читаемост в отделните държави. Според „Алекса” сайтът „Mediafool” е на 179-о място в българския Интернет. Да им е честито!
За сметка на това Стоянка от „Mediafool” може да се похвали със субсидия в размера на 1, 2 млн. лева от прословутата фондация „Америка за България”. Въпросната фондация е известна с това, че финансира предимно медии, които никой не чете, но пък които са особено усърдни в пропагандирането на сюжетните линии на кръга „Капитал”.
Стоянке, „жълтата медия” ПИК само за една година стана най-четеният новинарски сайт в България със среднодневна посещаемост между 400 000 и 450 000 души, по данни на „Гугъл аналитикс”. Това се потвърждава и от официалната статистика на „Гемиус”.
Къде искаш да говори Пеевски тогава – в „Mediafool” ли, за чието съществуване научихме едва днес?


