"Лафка", а не Прокопиеви се прецакаха с рекламата в "Капитал". Вестникът има едва 9500 тираж, продава половината
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Голям рев за рекламата на „Лафка” в „Капитал”!
Протестъри и реформатори са на път да отлъчат семейство Прокопиеви от „белия списък” и да ги примъкнат в списъка на лошите от модела „Кой”.
Фейсбук ври и кипи вече трети ден. Иво и Галя Прокопиеви пък минаха в режим на упоителни обяснения (интересно, защо се чувстват длъжни да се оправдават за едно чисто търговско свое решение? Гузен негонен бяга…).
След целия шум ще речеш, че става дума за реклама на „Ал Кайда” в CNN. Едва ли не с подобна обществена значимост е случаят.
Всъщност проблемът е повече от маргинален. Толкова маргинален, колкото маргинален е и седмичникът „Капитал”, където е излязло карето.
Тиражът на „Капитал” е всичко на всичко…9500 бройки. Числото даже не е петцифрено, представете си за каква…хайде да я наречем бутикова история иде реч.
(9500 не е наше свободно съчинение, а информация от печатницата, където вестникът се върти).
Нека отбележим и че средната реализация на „Капитал” по данни на разпространителските фирми е 50% - тоест, продава по около 4250 екземпляра на седмица!
Така че за бой са не Прокопиеви, които са публикували рекламата, а „Лафка”, които са им я платили. Ефективността на инвестицията им е повече от съмнителна, неоправдана от гледна точка на бизнес логиката.
Да рекламираш в издание с циркулацията на заводска многотиражка (за колкото и престижно и снобско да се пише то), си е хвърляне на пари на вятъра.
Излиза, че прецакани са лафкаджиите, не Прокопиеви. Защо тогава е този смешен плач?


