Последвайте ни в Google News Showcase
Сегашното лого на "Фейсбук" бе променено за последен път през 2015г. и изглежда от компанията са решили, че е време да го направят отново. Новият корпоративен символ на социалната мрежа запазва класическият син правоъгълник и бял текст с нейното име, което започва с популярния символ „f”. Основната разлика, която ще забележите е свързана с промяната на шрифта и малко по-голямото разстояние между самите букви, съобщава TheNextWeb.
От компанията са си партнирали в разработването на символа с Ерик Олсон от Process Type Foundry, като визията му е „по-приятелска и достъпна за потребителите“. "Фейсбук" споделиха, че са искали да внесат само леки корекции в своето лого, а не да променят изцяло неговия дизайн. Новият шрифт и по-заоблените ъгли на буквата „a” са по-лесни за четене на малките дисплеи на смартфоните и таблетите, което е другата основна разлика, пише digital.bg.
От своя страна мобилните устройства имат все по-важно значение за стратегията на Facebook, тъй като все повече хора използват именно тях за достъп до своите профили. Другата причина за промяна е факта, че компанията и цялата индустрия се промениха драстично през последните 10 години и тя трябва да отговори по свой начин на тези процеси. Новото лого се очаква в кратки срокове да бъде интегрирано към уеб версията на Facebook, както и към нейните приложения за мобилните платформи.