ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Спад в продажбите отчете McDonald’s за последното тримесечие на 2013 г. Тенденцията ще продължи и през януари, прогнозират анализатори, съобщава „Ройтерс”.
Най-голямата верига за бързо хранене в света регистрира „разочароващи приходи” за последните 15 месеца. Сред причините са намаленото търсене и силната конкуренция в световен мащаб в лицето на вериги като Wendy's и Burger King.
Усилията на изпълнителния директор Дон Томпсън да увеличи приходите, като въведе нови продукти в менюто и направи промени в управлението на компанията засега остават безплодни. Томпсън пое длъжността на 1 юли 2012 г. Една от задачите през него бе да увеличи цената на акциите на фирмата.
Най-лесният начин е да се открие нов уникален продукт, но това е лесно да се каже и трудно да се направи, заяви икономическият анализатор Сара Сенатор.
Тежките зимни условия в САЩ в края на миналата и в началото на тази година допринасят за спада в продажбите през последните 13 месеца.
Въпреки моментния спад, продажбите на McDonald's са около 7 пъти повече от тези на Wendy's и Burger King, взети заедно. Те обаче се представят по-добре с промоционалните и сезонни продукти.
Направата на някои нови храни и напитки в менюто като лате, смутита, салати и завити сандвичи, забавят обслужването в McDonald's в супер конкурентния бизнес на бързото хранене, допълват анализаторите.


