ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Изпращането на пощенска картичка вече не е основният начин да се похвалите за почивката си. През летния сезон социалните мрежи гъмжат от снимки и отбелязвания на хилядите места, които посещават вашите приятели. В края на годината „Фейсбук” реши да направи класация на дестинациите, на които потребителите са се тагвали най-често. Това автоматично прави тези места най-горещите точки на света за 2015 г.
„Дисниленд” е номер едно в класацията, но не е изненадващо, като се има предвид, че култовият увеселителен парк съществува в Париж, Калифорния, Флорида, Токио, Хонконг, а скоро и в Шанхай.
След „Дисни” се нарежда „Universal Studios” и ослепителния Таймс Скуеър в Ню Йорк.
Четвъртото място, което хората споделят най-много във Фейсбук, е Айфеловата кула, следвана от Ниагарския водопад и „Siam Paragon” - един от най-големите шопинг центрове в Азия.
Седми е „Гранд Каноьон” в Аризона, а осма позиция е за Националният парк Йосемити. Класацията завършва с Лувъра в Париж и Сентръл Парк в Ню Йорк.


