"Метро" нагло лъже клиентите си с цените и продуктите, удря конкурентите нелоялно
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) наложи имуществена санкция на "Метро Кеш Енд Кери България" ЕООД ("Метро") в размер 143 717,00 лева за нарушение на Закона за конкуренцията, съобщиха от КЗК.
Антимонополният орган е установил разминаване в разпространявания от "Метро" каталог с промоционални предложения "Хранителни стоки" и стоките в обектите на веригата, свързани със срока на валидност, цените и информация за местата, където те могат да бъдат намерени.
КЗК смята, че рекламните послания на "Метро Кеш Енд Кери България" ЕООД в промоционалния Каталог номер 2 "Хранителни стоки" и раздел "Най-добра цена за деня" съдържат елементи със заблуждаващ характер, може да повлияят на избора на клиентите и евентуално да нанесат вреди на конкуренти.


