BG EN

Мобилните игри реализират огромен растеж

Епицентър

Мобилните игри реализират огромен растеж

6550
на 10.09.2020
Мобилните игри реализират огромен растеж
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Глобалните приходи от видеоигри ще достигнат 200 млрд. долара годишно до 2023 г. Този растеж ще се базира на мобилни и облачни игри, тъй като пазарът преминава от приходи от единична покупка към периодични постъпления от абонаменти и микротранзакции, заяви Димитър Ганев, съдружник в E-CARD.

препоръчано

Приходите от облачни игри и абонаментни услуги ще се увеличават с 9% годишно, сочат прогнозите на анализаторите.
"При настоящите цени на абонаментите ще са необходими средно десет месеца плащане, за да се покрият разходите на дребно за една игра", отбелязва Ганев.
Пазарът също така става все по-наситен с появата на нови платформи за онлайн игри. Някои телекомуникационни компании като Deutsche Telekom също претендират за място на него. Тези нови играчи влизат в пряка конкуренция с утвърдени доставчици на видеоигри като Sony, Microsoft и Nintendo, които традиционно разчитат на продажбите на специален игрален хардуер, за да задържат клиентите си.

E-CARD е българска компания, която е създадена през 2000 г. и се налага на пазара чрез предплатената карта за интернет достъп и разплащания E-CARD. Още от самото начало мисията на компанията е да предлага иновативни решения в областта на уеб базираните услуги и сайтове, както и в областта на мобилния маркетинг. E-CARD е софтуерен лидер в сферата на интерактивните приложения и уеб-базирани услуги. Компанията е носител на три награди на Deloitte, които регулярно оценяват качеството и темповете на развитие на E-CARD и поставят компанията в топ 50 в Европа.

През последните 20 години фирмата реализира десетки мащабни проекти, съвместно с международни и български партньори - CELADOR, ENDEMOL, EYEWORKS, SIA Advertising, Global Films, НОВА Телевизия, Diema Vision, продуцентска къща ЕДИТА и др. Компанията работи и с трите мобилни оператора в страната – А1, Telenor и VIVACOM. Едни от най-успешните ТВ формати в България са стартирали заедно с реализирани от наш екип уебсайт и платформа за видео стриминг със собствена разплащателна система: Big Brother- сезони 1, 2, 3 и 4, специалните VIP издания на шоуто и Big Brother Family; Star Academy и онлайн версията на играта "Стани Богат". Преди навлизането на смартфоните, E-CARD създаде и разви едни от най-успешните и популярни SMS игри в България.

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за първата събота на декември: Овенът да се готви за никулденски купон, но да пази здравето си. Лъвът да не харчи излишно САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за първата събота на декември: Овенът да се готви за никулденски купон, но да пази здравето си. Лъвът да не харчи излишно
ПИК TV x
Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО) Проф. Рачев С ШОК ПРОГНОЗА пред ПИК TV: Никулден идва с пролетни температури, а после... (ВИДЕО)
ново
Днес: 2
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК