ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Роклята с джънгъл принт, с която Дженифър Лопес събра погледите по време на дефилето на "Версаче" през септември, се оказа ябълката на раздора между известната модна къща и търговската марка "Fashion Nova". Това стана ясно, след като "Версаче" подаде иск в съда в Калифорния.
От документа се разбира, че Fashion Nova продава рокля, наподобяваща зеления тоалет, с който Лопес доказа, че е секси и на 50 преди два месеца. Искът е за нарушаване на авторското право и търговска марка на "Версаче".
Според представители на компанията, името на модната къща се свързва с високо ниво на качество, заради което тя се ползва с популярност в модните среди. В иска се посочва, че заради копията, създадени и разпространявани от "Fashion Nova" хората биха били "объркани и измамени" от търговеца, че неговият тоалет е "истинското нещо", създадено от "Версаче".
Според иска, това не е първата рокля на модната къща, която е пресъздадена от "Fashion Nova". Нещо повече, до търговеца са изпратени предупреждения през юли, септември, октомври и ноември тази година.
Джей Ло излезе на подиума в Милано полуоблечена с нова версия на една от най-иконичните рокли, с които някога се е появявала пред публика. Първообразът на разголения зелен тоалет беше създаден отново от "Версаче" специално за звездата преди 20 години, когато с него тя направи фурор на церемонията по раздаване на наградите "Грами" през февруари 2000 г., припомня "Монитор".


