ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Бялото и розето Verano Azur са с етикети с авторски дизайн от нашумелите красавици
Бутилка вино се очертава като най-горещия моден аксесоар това лято. Нашумелият моден бранд Alessa прие предизвикателството на New Bloom Winery да „облече“ тяхната лимитирана лятна серия вина Verano Azur. Мими и Мая, които стоят зад модната марка, залагат на смелите цветове - розово за розето и зелено като тревистия вкус на бялото вино. Изненадата е, че тези акценти присъстват и в лятната колекция на Alessa. Така виното може да се превърне в моден аксесоар, допълнение към чантата или обувките, подбрани за дизайнерския тоалет.
Рекламни лица на колекцията вина и дрехи са самите Мими и Мая. Така за първи път у нас се реализира партньорство между модата и виното - тенденция, наложена от големите имена в световен мащаб вече близо десетилетие.
Мими и Мая с гордост носят името „българска мечта“. Те стартират със сайт за 19 долара и нищожен капитал, а в момента управляват моден бранд, който достига до 90000 клиенти от 26 държави. Споделят, че формулата на успеха е качеството, отношението към клиента и доживотната гаранция за всяка своя дреха.
Вината Verano Azur се произвеждат от собствените лозови масиви на избата в Съединение New Bloom Winery. Те са вдъхновени от дамите със свободен дух, които искат да се наслаждават на живота тук и сега и се отличават със смелата си визия и хармоничен вкус. Бялото вино Verano Azur за лимитираната серия by Alessa е от сортовете Совиньон блан и Вионие, а розето от Каберне Совиньон.
„Оценяваме високо, че New Bloom Winery ни предложиха този нестандартен проект и ни дадоха свободата на творим. Това, което ни спечели във вината Verano Azur и смятаме, че е обща характеристика за нашите марки, е качеството. Така, както създаваме дрехи, които самите ние харесваме и носим, така и това вино бихме препоръчали.“, споделят създателките на Alessa. „Щастливи сме, че за първи път в България нашият моден бранд си партнира с винен такъв – една тенденция за колаборация между марки от различни сфери, доста популярна в чужбина. Идеята две изкуства – на виното и модата да си подадат ръка, много ни хареса и се надяваме нашите почитателки да я харесат. А и какво по-хубаво то това виното да си отива с любимия ти тоалет“, споделят още Мими и Мая. “Когато обмисляхме колаборацията с моден бранд, първата ни асоциация бе именно Alessa – високото ниво на професионализъм и самочувствието, което вдъхват на своите клиенти са това, което търсим и с вината Verano Azur. Мими и Мая често споделят, че всеки техен клиент е част от семейството на Alessa – надяваме се нашите вина да допълват това усещане“, разказват от екипа на Verano Azur.
Лимитираната серия Verano Azur by Alessa вече може да се намери по магазините в цялата страна.






