МОСВ: Чрез развитието на електронно управление целим подобряването на обслужването на гражданите и бизнеса
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Чрез развитието на електронно управление целим подобряването на обслужването на гражданите и бизнеса. Това каза Красимир Стойчев, ръководител на отдел „Информационно обслужване” - компютърна техника и технологии в Министерството на околната среда и водите, по време на заключителната пресконференция по проект „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса чрез разработване и внедряване на електронни административни услуги по Закона за опазване на околната среда и Закона за биологичното разнообразие в Министерство на околната среда и водите”, предаде агенция „Фокус”.
„Проектът е финансиран с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд. Срокът на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ е 19 месеца, като първоначално той беше 18 месеца, но в последствие бе увеличен. Размерът на предоставяната финансова помощ е 784 687, 50 лева без ДДС”, обясни Стойчев, който е и ръководител на проект.
По думите му, целта на проекта е да се повиши качеството на административно обслужване на гражданите и бизнеса чрез разработване и внедряване на електронни административни услуги, като част от общата стратегия за изграждане на „е-околна среда”.
„Приоритетна ос е ориентирана предимно към подобряване на качествената страна на административното обслужване, а не само към постигане на количествени показатели. Целта е да се осигурят опростени, изчистени от регулаторна тежест административни услуги, които да бъдат предоставени в рационално изградени административни центрове за обслужване от специално обучени служители. Това ще подпомогне формулираните цели за подобряване на административното обслужване и постигане на по-добро управление, като и оптимизация на работните процеси ”, заяви Стойчев.


