ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
„ЧЕЗ Електро България" АД (ЧЕЗ) уведомява своите клиенти, че днес е установен опит от страна на външни лица да заблуждават клиенти на дружеството с имейли, съдържащи фалшиво съобщение за възстановяване на суми, с призив да посочат данни за банковите си сметки.
"Съобщението е класически пример на измама. Използвано е лого на ЧЕЗ, но адресът, от който се изпраща зловредния имейл, е [email protected], а не официалния имейл адрес на дружеството за връзка с клиентите: [email protected]", казват от дружеството.
Фалшивият имейл съдържа линк с вредоносно съдържание, като призовава клиентите да отворят линка в срок от 48 часа. От ЧЕЗ призоваха хората да не кликват върху линка. Те подчертават, че не осъществяват такава кампания и не изпращат подобни имейли до клиенти, свързани с възстановяване на суми.
„ЧЕЗ Електро България" АД уверява своите клиенти, че техни лични данни не са били достъпвани или копирани от сървърите на дружеството от трети страни.


