Мръсни схеми в "Билла"? Клиент пита: Защо изисквате личните ни данни, каква е гаранцията, че никой не злоупотребява?
Последвайте ни в Google News Showcase
Пореден проблем се появи в скандалната хранителна верига "Билла".
Недоволен клиент атакува магазина в официалната й страница във "Фейсбук" и обвини собствениците в мръсна схема. Казусът засяга клиентските карти, които веригата издава и които задължава да се използват, ако искаме да ни дава отстъпки от някои свои стоки.
"Не разбирам защо за издаване на "Билла" карта трябва да предоставя всичките си лични данни и подпис включително. И през колко ръце ще мине тази информация?", пита Станимир Михайлов.
След което продължава с още логични въпроси: "Каква е гаранцията че някой няма да злоупотреби? Как се съхраняват тези данни? Не мислите ли че губите така клиенти?".
Припомняме, че това не е първата издънка на "Билла". Клиенти на веригата многократно са се оплаквали пред медията ни от развалена и некачествена храна, която се продава в някои нейни магазини (вижте подробности в "Още по темата").