BG EN

МТел пред ПИК: Обръщаме внимание на всяко оплакване от мобилните ни услуги

ЧАС ПИК

МТел пред ПИК: Обръщаме внимание на всяко оплакване от мобилните ни услуги

6197
на 04.11.2013
МТел пред ПИК: Обръщаме внимание на всяко оплакване от мобилните ни услуги
Автор:   ПИК

ПИК с нов канал в Телеграм

Последвайте ни в Google News Showcase

Във връзка със зачестилите сигнали на потребители на МТел от злоупотреби с мобилния интернет, ПИК се обърна към техническия отдел на компанията.

препоръчано

Изпратихме въпросите писменно и получихме следните отговори.

- Според някои читатели на всеки телефон с wi-fi като точка за достъп се  използва MTel GPRS.  В резултат на това при липса на  безжична мрежа браузърът автоматично
 пускал услугата ю M-Tel Интернет на високи цени, особено ако  става дума за роуминг в чужбина и извън  ЕС.  Как се случва това и защо потребителите трябва да плащат разходите в подобни  ситуации, при положение, че не  са искали да използват скъпоструващата  услуга?

  - На дисплея на всяко едно смарт устройство винаги се индикира дали създадената връзка е Wi-Fi или GPRS.
Всеки един телефон има опции за изключване и дори забрана за изграждане на GPRS връзка, така че това решение е напълно във властта на клиента.
За да улесни максимално клиентите си в употребата на смарт устройства, Мтел създаде специална Смарт линия. На нея всеки ден от 8 до 21 часа те могат да получат информация за:
-       спецификации и характеристики на различните устройства и насоки към избора на устройство;
-       насочване по менюто и основните функции на смартфоните и таблетите, предлагани в търговската мрежа на Мтел;
-        настройки за достъп до интернет, ММS, e-mail клиент и други data услуги;
-       използване на вградените GPS приложения на различните устройства;
-       поддръжка на основните или най-често използваните приложения, предлагани през официалните виртуални магазини, в зависимост от операционната система (Android Market, AppStore, WindowsLive Market и т.н.).
В допълнение - итернет потребителите имат различни опции за пакетни цени в мрежата на Мтел, спрямо специфичните им потребности, от които могат да се възползват, за да си гарантират ниска цена и високо качество на връзката.

  - Друга читателка казва, че редовно й се  изтегляли бонусни точки. Веднъж е  станало катто са й взели 500 точки за купуване на 2 GB флашка от М-тел  срещу 0,90 лв. Как се активират тези  услуги?

  - Без да имаме пълна конкретика по казуса можем да предположим, че става дума за продажба с отстъпка с клубни точки. 500 точки са 10 лева – тоест, ако флашката е струвала 10,90 лева, срещу отстъпка от 500 точки е закупена само за 0,90 лeва.
Що се касае до „редовно й се изтегляли бонус точки” – не можем да дадем коментар на непроверени твърдения. Ако ни бъде предоставен мобилен номер на клиента можем да направим справка.

  -  Един наболял проблем: Имало ли е запитване от КРС, КЗК и КЗП относно  сигнали за неясни клаузи? Ако да - кои са клаузите и какво се предприема  за изясняването им?
-  Такова запитване не е постъпвало в Мобилтел.

Сподели:
Бомба x
САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за Деня на студентите: Стрелецът да внимава с щедростта, неочаквани пари за Водолея САМО В ПИК! Топ хороскопът на Алена за Деня на студентите: Стрелецът да внимава с щедростта, неочаквани пари за Водолея
ПИК TV x
Доц. Борислав Цеков пред ПИК TV: ППДБ искат власт без избори, политиката се тиктокизира, а еврото е необратимо (ВИДЕО) Доц. Борислав Цеков пред ПИК TV: ППДБ искат власт без избори, политиката се тиктокизира, а еврото е необратимо (ВИДЕО)
ново
Днес: 6
горещо
hot
най-четени новини в момента
Сега
-
четат ПИК