ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Музей на провала отваря врати в Лос Анджелис. Експозицията припомня някога обещаващи и не толкова обещаваyи хрумвания и иновации, които не са успели да грабнат потребителите или са били прегазени в хода на технологичния напредък.
Музеят е идея на шведския клиничен психолог Самюел Уест, пренесена от Швеция и в Холивуд. Омръзна ми медиите да ни тъпчат с успешни истории, всъщност животът на повечето иновации не завършва по план, казва Уест.
Лилав и зелен кетчуп, бургерът Архи делукс, който не се понравил на хората въпреки скъпата рекламна кампания, игра на Доналд Тръмп от 1989 година и още десетки забравени вече опити за пробив допълват любопитната изложба.
И най-големите компании са преживели поражения, допълва посланието си кураторът - грешките са необходима част от иновациите и от пътя напред.


