Рубриката „Чети етикета“ приканва за почерпка с алкохол още от ранни зори
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
В последните дни явно единственото с което се занимава СЕМ е Бетина Жотева. От регулатора обаче нямат очи да видят как в национален ефир, рано сутрин се лее алкохол и хората се приканват да започнат запоя от зори.
В рубриката "Чети етикета" всички гледащи въпросната рубрика бяха насърчавани към консумация на алкохол с "Ще се черпим с бира".
Когато алкохолизирането сред младите и най-вече сред юношите се превръща в все по-голям бич за българското общество и като знаем, че първият достъп до алкохола на младите българи е именно чрез бирата, буди недоумение закачливият тон, с който телевизията анонсира рано сутрин подобна тема. Къде е СЕМ?
Бирата не е безалкохолна напитка, както се опитват да я представят масмедиите. Тя е алкохолна напитка и средство за алкохолно опиянение, към което младите българи все по-често и безконтролно посягат. Стигнахме до там, че бира почна да се лее с шеговит тон по студиата на националните телевизии още от сутринта.
От самото предаване, освен че големите корпорации – производители на евтина бира опитаха да си направят реклама, възникнаха повече въпроси отколкото отговори.
- Безопасна ли е бирата?
- Предлага ли се качествена бира на българския потребител и на потребителите от други източноевропейски държави, в сравнение с бирата, която пият на запад от Чехия например?
- Слагат ли българските спиртоварни спирт в пивото.
- Доколко е допустимо в бирата да има царевичен грис вместо само и единствено пшеничен малц, хмел и дрожди.
- Защо пивоварите се изказват лошо в студиото срещу бирата, която се е произвеждала през Соца в сравнение със съвременната, а същевременно почти всичките им реклами от последната година-две са за „Ретро“ и препращат потребителите към спомените от недалечното минало с носталгия?


