НАГЛОСТ: Европарламентът пръска десетки хиляди евро на данъкоплатците за реклами - социалните мрежи преливат от клипове с новата шефка Урсула (СНИМКИ)
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Десетки хиляди евро годишно пръска Европейската комисия за реклами из социалните мрежи, установи проверка на ПИК. Само от началото на юли до момента са платени 41 кампании във фейсбук, които продължават да са активни и да точат пари от бюджета на европейските данъкоплатци.
Най-много реклами в последните дни - цели 24, са платени скъпо и прескъпо за новата шефка на ЕК Урсула фон дер Лайен, която бе избрана преди седмица. Нейният лик се върти на всички европейски езици непрестанно из фейсбук като спонсориран пост, за който е платила официалната страница на европейския парламент.
Подобни кампании с постоянно показване на всеки потребител могат да достигнат цена от хиляди долари на ден, тъй като колкото повече хора ги видят, толкова по-скъпа става рекламата. При това подобни кампании се въртят ежемесечно поне по 40 и нон стоп заливат социалните мрежи. Същата е ситуацията и в Туитър.
Парите се прибират от фейсбук, но се вадят от джоба на всеки гражданин на ЕС. Скандално е, че подобни суми изтичат без никаква ясна мотивация защо се нуждаят от реклама европейски институции и техните членове и лидери, които пръскайки парите на хората, явно опитват да покажат, че правят все пак нещо и да оправдаят многомилионния си чиновнически бюджет.

Клипът с изказването на новата шефка на ЕК вече седмица се върти непрекъснато на всички потребители във фейсбук и потрошил вече десетки хиляди евро от бюджета на данъкоплатците

Скъпите реклами се плащат от европарламента и се въртят на всички езици в ЕС



