ГОРЕЩО
ВАКСАДЖИИ: Придворният социолог на Радев - Първан, лансира коалиция с ПП-ДБ, а Мирчев коленичи в краката му да излъска ботуша
Астрономическата зима идва в 17:03 часа
ЕВТИН ТЕАТЪР: Многострадалната Църцарова си вдига цената, докато "Капитал" и Прокопиев късат ризи и зоват за линч над Пеевски
Георг Георгиев: Като правителство ще си довършим работата, която трябва
Атанас Зафиров: Никой не бива да отрича постигнатото от БСП – ОЛ
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Над половината от парите за изборите били платени за медии. Това сочи анализ на Института за развитие на публичната среща. 52% от разходите за предизборната кампания са отшли за медийни услуги, според директорката на института Антоанета Цонева.
препоръчано
Сумата за разходите за предизборната кампания е 17 903 085, 96 лева. От тях за медийни услуги са изразходвани 9 329 536, 88 лева или 52%.
Данните са изготвени на база финансовите отчети, подадени в срок към Сметната палата – от 25 партии, 7 коалиции и един инициативен комитет.
ГЕРБ прати Мирчев на куково лято
208587
преди 42 минути
ГОРЕЩ СЛУХ за Виктория Петрова хвърли в тъча всички в БТВ
74949
преди 3 часа
СКАНДАЛ ЗАД КАДЪР! Топ водеща отказа да смени Цънцарова
94611
преди 4 часа


