ГОРЕЩО
ИЗВЪНРЕДНО В ПИК TV! Огромни протести в цялата страна в защита на стабилността - вижте какво се случва в Кърджали и Белица: Делян Пеевски е лидерът на народа (НА ЖИВО/ВИДЕО)
Vivacom отключва всички ТВ канали и дава пълен достъп до EON през най-празничния период за годината
Fibank представи традиционния си благотворителен календар в подкрепа на художествената гимнастика
Шефът на СДВР с горещи подробности за разбитата банда, финансирала метежите в центъра на София (ВИДЕО)
Калоян Методиев ексклузивно пред ПИК: Не са тайна близките отношения на Радев с кметовете на Ботевград и Елин Пелин. Решението за забрана на протеста само нагнетява напрежение
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Прекалено красив сервитьор, шумно хъркаща приятелка и твърде синьо море са сред едни от най-странните оплаквания, които хотелският персонал е получавал от клиенти. Това сочат данните от проучване, направено от сайта Skyscanner сред 400 международни хотела.
препоръчано
Други оплаквания са прекалено бели чаршафи, твърде студен сладолед, много голяма банята и липсата на пържола във вегетарианско меню. Един клиент се опитал да получи отстъпка от нощувката, защото сънят му бил нарушен от хъркането на собствената му приятелка.
Друг път поискал възстановяване на платената сума, защото кучето му имало нещастен престой в хотела.


