Най-честите нарушения по морето: Липса на категоризация и подвеждаща информация
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
"Менюто трябва да бъде на български и на чужд език с цени в български лева и обявен грамаж", обясни инспектор.
273 проверки са направени по Черноморието от служители на Комисията за защита на потребителите, от тях 191 са в заведения за хранене и развлечения, 82 в места за настаняване. „Най-честите нарушения са за липса на категоризация и предоставяне на невярна и заблуждаваща информация в обекта – рекламира се като ресторант, а в реалност е бистро”. Това обясни старши инспектор Тодор Стоянов пред NOVA NEWS. Проверки предизвика случаят на семейство, платили почти 500 лв. за пържоли в ресторант на крайморско заведение.
„Поискахме удостоверение за категоризация. Менюто трябва да бъде на български и на чужд език с цени в български лева и обявен грамаж. Цените трябва да са еднакви за всички туристи. Нямаме правомощия да контролираме дали цената е за порция или за грамаж, обясни инспекторът.


