ГОРЕЩО
ИСТИНАТА В ОЧИТЕ: Проф. Румяна Коларова: Протестите категорично не отговорят на критериите на революция, площадът трудно може да наложи оставката на правителството
FT: Николай Младенов може да оглави ръководството на Газа
Как Ивелин Михайлов отмъкна от наивници 100 000 000 лева с "Исторически парк"
Проф. Росен Стоянов с ЕКСПЕРТЕН АНАЛИЗ загрява ли Радев на тъча и ще се огъне ли правителството пред улицата
САЩ изоставя Украйна - каква съдба очаква слугинската Европа
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Дистанционното обучение задълбочи образователните неравенства, влоши знанията на голяма част от децата и заплашва да увеличи броя на отпадащите от образователната система.
препоръчано
До това се стига, въпреки усилията и бързата адаптация на гилдията, спешните нормативни промени и осигуряването на устройства и интернет със средства на държавата, училищните бюджети, общините и множество дарители, пише "Марица".
Такива са констатациите в анализа на обучението от разстояние в електронна среда (ОРЕС), изготвен от служебния екип на Министерството на образованието и науката (МОН).
Анализът съдържа също препоръки за безопасно и ефективно протичане на следващата учебна година.


