Ненчо, преобразен на Бойко, рекламира "Ариана". Може да е смешно, но едва ли е етично. Какво следва - реклама на презервативи?
Дали "Бекс" би си направил клипове с имитаторка на Меркел?
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
„Ариана” впрегна имитаторския талант на Ненчо Балабанов за лятната си рекламна кампания.
Всяка вечер по телевизора Ненчо, преправен на Бойко, реди мъдри мисли в характерна интонация.
Хайде сега да си представим как „Бекс” ползва имитаторка на Ангела Меркел в телевизионен клип. Дали в Германия ще приемат подобна инвенция като част от рекламната етика?
Сигурно е смешно, но доколко е морално да експлоатираш образа на министър-председателя за продуктово позициониране? Какво още ще рекламира Ненчо, преобразен на Бойко?
Прах за пране, презервативи, салами и кренвирши?
Едно е да си правиш скечовете в „Господари на ефира”, това е сатира. Друго е да печелиш на гърба на политик, който олицетворява изпълнителната власт и нацията.
Не е коректно нито спрямо първообраза, нито спрямо държавността.


