Атрактивни Джакпоти и Нови Игри от efbet (18+)
Търговците най-често лъжат потребителите, като крият или дават грешна информация, за да купят стоките им, показва анализ на Комисията за защита на потребителите. Най-често клиентите биват заблуждавани, че доставката за тях ще бъде безплатна, но при получаването на продуктите са неприятно изненадани.
Скритата начислена доставка е най-често при стоки с ниски цени, които иначе потребителите не биха си поръчали, уточнява "Монитор".
Така полски сайтове за техника често използват по-скоро спорни практики, за да привличат родни клиенти. Обявяват по-ниски цени от българските сайтове, но те не са окончателни и по-време на поръчката се добавят допълнителни суми, като поръчка и разплащане с наложен платеж.
Отделно фактурирането на стоките е на полски и документите не могат да се ползват пред данъчните служби у нас.
"Анализът на КЗП за изминалата година показва, че жалбите за неиздаване на касови бележки намаляват. Все още търговците не информират за алтернативни начини за решаване на спорове. Един от тях е помирителни комисии към КЗП, като те помагат за изчистване на проблеми търговец-потребител, каза по време на кръгла маса онлайн Христо Трендафилов – директор "Защита на потребителите при продажба от разстояние“ в КЗП.