Нова измамна схема на мобилен оператор, принуждава клиентите си да му подаряват принудително пари чрез предплатените карти! Вижте мръсната далавера
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Санкция от 30 бона грози мобилен оператор, защото прикривал информация от потребителите при продажба на предплатени карти, съобщават от Комисията за защита на потребителите, цитирана от "Телеграф".
Телекомът не е уведомявал клиентите, че при ползване на предплатената услуга те губят на всеки 90 дни пари от своята сметкама ако до края на този период не я презаредят. Компанията не е предоставила информация за сроковете на валидност на сумата в предплатената карта.
"Купих си предплатена карта за 6 лева в началото на януари 2016 г. Когато се прибрах вкъщи, с изненада установих, че сумата в картата беше намаляла с 2-3 лева, без да съм правила обаждания с нея. Купих картата, за да говоря само, когато ме избират, разказва потърпевша. Неочаквано в края на март телефонът ми не само беше изключен, въпреки че по сметката имаше неизползвани пари, но и номерът ми беше отнет. Обясниха ми, че телекомът е отнел неизползваната сума, защото е трябвало да заредя още някаква сума преди изтичане на трите месеца от купуването на картата. Това условие не ми беше съобщено, когато ми я продадоха", допълва жената.
Излиза, че телекомът принуждава клиентите си да му подаряват принудително пари. КЗК посочва, че в офиса на телекома има старо ръководство, а новите правила ги имало само в интернет страницата му. Проблем е, че не всички клиенти я преглеждат.


