ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Центърът за градска мобилност стартира нов канал за комуникация. Чрез интерактивен чатбот във Viber всеки ще може да получава новини за трафика в града, актуални разписания и маршрути на обществения транспорт, както и информация за паркирането и за видовете превозни документи. Това съобщиха от пресцентъра на ЦГМ,
За пръв път във Viber ще бъде възможно и заплащането на синя и зелена зона, благодарение на съвместната инициатива на водещата комуникационна платформа, ЦГМ и Mastercard.
Начинът на заплащане не променя за водачите на автомобили цената на зоните и тя е, такава каквато е в момента.
„Потребителите ще имат възможността да изтеглят и безплатния стикер пакет на ЦГМ, който представя често срещани, а и забавни ситуации от ежедневието на забързания градски човек. Чрез свалянето на пакета те ще бъдат автоматично добавени към чатбота“, каза Никола Рогачев, председател на Съвета на директорите на ЦГМ.
„Новият канал за комуникация има за цел да улесни максимално достъпа до информация на хората. В него ще има новини за промени – маршрутни или в паркирането, ще може да се проверят условията за издаването на превозни документи или пък такива за винетни стикери, ще може да се видят най-близките пунктове за продажба и още много услуги“, обясни изпълнителният директор на Центъра за градска мобилност Димитър Дилчев.