ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Нова наредба за безопасност по пътищата предвижда рекламни съоръжения да не могат да се поставят в тунели, както и на разстоянието по-малко от 600 м. от тях.
Билбордове и другите крайпътни реклами ще трябва да бъдат укрепени, така че да се намалят произшествията с фатален, когато колите излязат от платното. Това се отнася и за търговските обекти, които са разположени край пътищата, пише "Монитор".
Трябва да се обезопасяват рекламни съоръжения, които са разположени до 16 м от ръба на настилката на автомагистрали, до 13 м от края на скоростните пътища и до 8 м извън първокласни, второкласни, третокласни или местни пътища. Минималното разстояние за поставяне на рекламно съоръжение все още е 3 м от ръба на пътната настилка.
Ако предписаните мерки не бъдат изпълнени, ще се отнема разрешението за специално ползване на пътя и рекламните съоръжения ще бъдат демонтирани.


