ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
В категорията тази година бяха номинирани 48 ракии
Ракия „Пещерска“ за втори път бе отличена като „Любимата марка ракия на българите“ в конкурса „Златната изба“. Той се организира от сайта exporter.bg под патронажа на Министерство на икономиката и се провежда за шести път като победителите се избират чрез онлайн гласуване. През 2019 година „Пещерска“ отново бе определена за любима от потребителите. В категорията тази година бяха номинирани 48 различни ракии.
“Пещерска“ е сред най-разпознаваемите и обичани български марки. Произвежда се от собствените лозови масиви на компанията производител VP Brands International при затворен цикъл на производство. Това означава стриктен контрол още на лозето при подбора на най-качественото грозде, през дестилацията по най-високите стандарти в алкохолния бранш до бутилиране, съхранение и разпространение в търговската мрежа. От компанията споделиха, че рецептата за „любимата ракия на българина“ остава непроменена през годините. „Горди сме с това, което постигаме. Инвестирахме и ще продължаваме да влагаме средства в развитието на лозята ни, в техниката, в хората, които правят нашите прекрасни продукти, защото това е печелившата формула, превърнала марката „Пещерска“ в еталон за истинска българска ракия“, допълниха от компанията. Те посветиха наградата за „любима марка ракия“ и на екипа, който с труд и професионализъм защитава имиджа на марката.
Призът получи ръководителят на завода в Пещера на компанията Георги Кавлаков. Наградата бе връчена от председателя на Националния статистически институт (НСИ) Сергей Цветарски.



