ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Пет удостоверения за създаване на Сдружения на собственици в Сливен, а на други 15 документите се обработват. Всички те се подготвят да кандидатстват за финансиране от националната програма за саниране на многофамилни сгради. Това съобщиха от Центъра за административно обслужване на граждани, предаде агенция "Фокус".
Всеки вторник от 16.00 часа в зала „Май” специалисти ще отговарят на въпроси на гражданите, свързани с попълване на документи и изисквания за учредяването на сдружения.
На ден през Центъра за административно обслужване на граждани в Общината за информация преминават по 10 – 15 представители на сдружения. Подаването на документи се извършва на място в община Сливен – в Центъра за административно обслужване на граждани (партерен етаж) на гишета № 4 и № 5.
Председателят на Управителния съвет на сдружението на собствениците в 14-дневен срок от провеждането на учредително събрание трябва да внесе заявление за регистрация на сдружението в публичен регистър.
Към заявлението се прилага списък на собствениците, с трите имена и адрес в етажната собственост, копия от протокола на учредителното събрание, от приетото споразумение, заверени от председателя на Управителния съвет и нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.


