ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Има много облачни услуги, които потребителите могат да ползват, но Google Drive доминира над всички тях. Разбира се, Dropbox и SkyDrive също предлагат много удобство и възможности, но ако вашия избор е облачната услуга на Google, добре ще е да знаете повече за нея.
Защо Google Drive е толкова велика услуга? Предимно поради огромният брой възможности, които ни се предлагат чрез нея. Вие можете да управлявате парите си, да събирате вашите изследвания и идеи, или да синхронизирате с другите услуги на Google като Gmail.
Кликнете тук, за да научите повече за тези 5 разширения за Google Drive, които трябва да използвате. Засега, благодарение на PC World можем да научим 5 трика за по-добра работа с Google Drive.
Всеки, който работи професионално с компютъра знае, че е много по-удобно ако мишката се използва колкото може по-рядко. Ще се съгласите обаче, че е невъзможно да се помнят всички клавишни комбинации за всяка програма. За щастие Google Drive осигурява лесен достъп до тези, които се поддържат от услугата. Можете да отворите списъка от всяко Google приложение или когато сте в списъка си с Drive документите. В Windows, натиснете Ctrl+/, а на Mac натиснете ⌘+/.
Вие може да започнете всеки документ с шаблон. От Docs, Sheets, Slides, Forms или Drawings изберете File > New > From template. Ще се отвори галерия с образци и безкрайни опции, от които ако се възползвате ще имате успех.
Ако сте създали много дълъг документ навярно се питате какви възможости имате, за да го направите по-лесен за четене и навигиране. Може да направите това като добавите таблица със съдържание, което се генерира като активна препратка, така че читателите да могат лесно да ‘скачат‘ до всяка точка. За целта просто преместете курсора в началото на документа, и изберете Insert > Table of Contents.
За тази цел ще имате нужда от разширението Save to Google Drive за Chrome. След като го инсталирате, всеки път, когато попаднете на нещо онлайн, което искате да запазите, просто кликнете с десния бутон и изберете Save to Google Drive. Можете да запазвате изображения, видео, линкове, цели уеб страници или само избрани части.
В Windows с десен бутон кликнете върху папката Documents и изберете Properties. Кликнете върху ‘Include a folder’, след което изберете вашия Google Drive от списъка. Кликнете ‘Set Save Location’. Всички нови документи, които създавате, ще бъдат автоматично записани на Drive.
Източник: digital.bg