ПИК TV: "Лев Инс" с чисто нови високопроходими автомобили в услуга на клиентите на "Автомобилна сигурност"
Последвайте ни в Google News Showcase
Представител на "Ауто Франс" връчи на официална церемония ключове за нови високопроходими автомобили на директора на "Автомобилна сигурност" в "Лев Инс" - Симеон Иванов.
WINBET – 3 начални бонуса + 3 подаръка за Спорт, Казино и Live Казино! (18+)
"Това са първите 10 от общо 30 автомобила, с които ще обновим автопарка. В името на клиентите и това да се чувстват сигурни, правим постоянни инвестиции от 13 години поддържаме "Автоасистанс" и сме пионерите в тази услуга", каза Симеон Иванов пред камерата на ПИК TV.
ЗК „Лев Инс“ е утвърден лидер на пазара, като потвърждение са последните данни, които бяха публикувани от Комисията за финансов надзор преди дни. Този неоспорим факт дава основание на компанията да вдъхва все повече доверие и сигурност на клиентите и партньорите си.
Дружеството има над 800 000 клиента, но през 2019 г. си е поставило като приоритет грижи за всички участници в движението по пътищата, 24/7 ч. в денонощието.
С цел осигуряване комплексна грижа към клиента, компанията въведе иновативна услуга за своите клиенти, сключили дори само застраховка „Гражданска отговорност“, а именно посещение на мобилни екипи в цялата страна при настъпило застрахователно събитие. През годините "Лев Инс" продължава да развива и инвестира в тази услуга и към днешна дата има над 70 служителя в автомобилния асистанс. Всички клиентите могат да се възползват от услугата, подавайки сигнал към денонощните телефонни линии на Кол центъра – 080010200 при ПТП с пострадали лица и 080015333 за ПТП без пострадали лица.
Като добавена стойност на продуктите и услугите, които компанията предлага са: единствения животоспасяващ хеликоптер.
Към днешна дата са помогнали на над 20 пострадали, част от които не са клиенти на "Лев Инс". Компанията е в преговори за закупуване на дрон, с който ще улесни уточняване на локация и самото събитие.
С цел превенция и защита на своите клиенти, ЗК „Лев Инс“ откри свои представителства в Италия, Румъния, Германия със спешни телефони за съответните държави. Целта на тези партньорства е да се окаже съдействие при възникване на ПТП в тези държави. На спешните телефони може да потърси помощ всеки един от участниците в инцидента. Местните представители на компанията са квалифицирани и опитни и сътрудничат на страните от момента на възникване на събитието, до изплащане обезщетението на пострадалия. От тях клиентите могат да получат както юридическа консултация, така и цялостно документално обслужване с местните институции.
Вижте цялата церемония и повече за уникалните услуги на компанията в репортажа на ПИК TV: