ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Джаджите за носене постепенно се превръщат в една от най-актуалните технологии сред потребителите и може би са на път отново да променят начина ни на живот – повече, отколкото смартфони и таблети успяха да направят това, пише digital.bg.
Какви са спекулациите на анализаторите в подкрепа или против подобни изводи? Дали Apple и останалите производители на мобилни устройства ще могат да се възползват от постигнатото досега или ще видим нови играчи на пазара?
Очевидно отговорите на тези и други въпроси зависят изцяло от развитието на пазара за джаджи за носене, от интереса на масовия потребител към тях, и от умението на производителите да предлагат точно онова, което е уникално и не може да бъде заместено по друг начин.
Някои анализаторите вече наричат новата технология „индустрията, която може да унищожи интернет“. Така че, има голяма вероятност ако сте предприемач и реагирате веднага, скоро да се окажете в списъка на милионерите.
Причината е, че според някои експерти това е най-голямата бизнес възможност в историята. И за да имате повече информация за ситуацията към момента и за очакваното развитие, ви предлагаме информация от Mashable съдържаща най-важното, което трябва да знаем за джаджите за носене.
1. Технологията е във възход
Джаджите за носене са най-актуалната тема в момента. Дори и доста оспорваните смарт часовници успяха да намерят своя отличен старт въпреки опасенията, че ще са безполезни, тъй като дублират функционалността на смартфоните.
2. Очакваният ръст на продажбите говори за появата на ново явление в технологичния свят
Очакванията за продажбите през тази година са за 45 700 000 джаджи за носене, което е наистина внушителен брой (и ръст от 133% спрямо миналата година), а до 2019 година броят ще стигне 126 милиона.
3. Лидери още на старта
Разбира се, този ръст е стимулиран и от присъствието на търговски марки като Apple Watch, Moto 360 и Samsung Gear.
4. Джаджите са носене са интелигентни устройства, които работят с приложения
Досега потребителите познаваха джаджи за носене от типа на фитнес лентите за ръка, но те не можеха да работят с приложения. Новите модели смарт устройства предлагат нещо повече и в този смисъл е много вероятно да завземат пазарен дял дори от смартфони и таблети.
5. Разнообразие от продукти
Вече има различни интелигентни устройства за носене – облекло, очила, и други, но формата на носене на китката като че ли е основната, което най-вероятно ще бъде и тенденцията, която ще виждаме през следващите години.
6. Името на Apple е гаранция за успех
Според анализаторите Apple ще продадат повече от 8 милиона часовници през 2015 година. А това на свой ред ще доведе до поне 45 % годишен ръст на продажби на джаджи за носене през следващите четири години.