Помните ли войната между Алисия и Николета? Ето какво делят този път
ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Попфолк певицата Алисия влиза в отбора на бизнес дамите със собствен козметичен бранд, пише столична медия. Изпълнителката на „Карамел“ ще представи своя серия за красота през пролетта. Към момента наличен е първият й продукт – серум за тен, който се нанася основно на лицето. Резултатът на изкуствения загар идва след 3-4 часа.
„Доста често получавам въпроси за капките за тен, които направих. Те придават желания тен и озаряват лицето, правят го по-свежо и го хидратират“, коментира Алисия. Подобно на враг номер едно легендарната плеймейтка Николета Лозанова, Ася, както е истинското й име, залага на собствена реклама. Очаква се конкуренцията между двете да се засили през топлите месеци, когато следва да представят новите си линии.
В бранда на Ни Ло са включени предимно сетове от червило, пудра, хайлайтър, сенки за очи и балсами. При Алисия ще преобладава идеята за по-натурална козметика, основно използваща био съставки.