Поредно безобразие в голям супермаркет! Клиенти скочиха на "Пикадили": Рибата вони ужасно, заблуждавате клиентите!
Последвайте ни в Google News Showcase
Поредно безобразие се случва в една от големите хранителни вериги в страната, показа проучване на ПИК.
Този път на мушката на разочарованите клиенти попаднаха супермаркетите "Пикадили".
"Много съм разочарована от рибния щанд в Пикадили Сити Център София. Закупих си от там охладено филе костур за 21,86 лв (ок.18 лв/кг), което продавачката старателно опакова в 4 торбички, а когато го разопаковах вкъщи рибата буквално вонеше!", пише в официалния "Фейсбук" на веригата жена с никнейм Nadezhda Durzeva.
Тя се оплаква още, че преди около 2 месеца й се е случило същото но с цяла риба скумрия.... "Повече кракът ми няма да стъпи там!!!", беснее жената.
Друга гневна клиентка се оплаква от етикетите на продуктите в магазините.
Вижте какво пише Yana Kostadinova по тази тема:
Пикадили, Вземете си оправете етикетите на собствената марка, за да не заблуждавате и така и иначе заблудените си клиенти. И човек, който поне малко се интересува от здравето си, би забелязал множеството нередности на този етикет. Държа да отбележа, че това не е единственият продукт, а всички от вида бяха със същите хранителни стойности.
ПИК пита: Докога ще продължават безумията в повечето ни големи хранителни магазини?
Коя институция трябва да вземе най-на края мерки, за да се гарантира безопасността на клиентите?
Докога българските гражданите ще си късат нервите по опашки и заради некачествена стока?
Медията ни ще продължава стриктно да следи за нови изцепки в супермаркетите, докато не се вземат адекватни мерки.