ПИК с нов канал в Телеграм
Последвайте ни в Google News Showcase
Войната на гримовете, която поведоха поп фолк дивата Преслава и най-известната плеймейтка у нас Николета Лозанова за момента върви в полза на певицата, разкриват авоарите на фирмите на двете звезди за гримове и червила.
Изпълнителката на "Лъжа е" убедено върви напред в печалбите от помади, които продава на феновете си чрез собствената си фирма "ПС Къмпани". За 2023 година Преслава е изкарала печалба от близо 100 бона, сочат търговските регистри.

От години двете грандами на хайлайфа мерят сили коя от тях ще успее да пробута повече мазила на почитателките си, като и Ни Ло, и Преслава, използват себе си и колежки от бранша за реклама на помадите, писа "Уикенд".
Наскоро Преслава дори накарала колежката си Малина да снима специално видео с червилата й за социалните мрежи навръх рождения ден на внучка си. Заради ударната кампания певицата е успяла да спечели 169 000 лева приходи от червилата си, като обаче разходите й са близо 72 000 лева. Това означава, че певицата излиза на плюс с печалба от 97 бона, а за сравнение фирмата на Ни Ло е пред ликвидация.
Смуглата силиконка дори е стартирала процедура по закриването на компанията си за гримове "Ен Ел Фор Ю" още през 2023 г., като е декларирала нулева печалба. Състоянието на фирмата на Ни Ло е потресаващо - красавицата е декларирала отрицателен капитал на стойност 14 000 лева и виси с още 17 бона задължения, като общо Николета е изгоряла с над тридесет хилядарки заради провала на козметичната си прищявка.



